Transformacja cyfrowa w branży turystycznej: Trendy, strategie, studia przypadków

Branże turystyczna i hotelarska znajdują się w czołówce innowacji cyfrowych i nadal są przekształcane przez nowe technologie w praktycznie każdym aspekcie działalności. Według inicjatywy Światowego Forum Ekonomicznego na rzecz transformacji cyfrowej (DTI), procesy cyfryzacji w sektorach takich jak podróże, turystyka i lotnictwo będą miały wartość do 305 mld USD w latach 2016-2025. W tym samym sprawozdaniu szacuje się, że transformacja cyfrowa przyniesie korzyści o...


Transformacja cyfrowa w handlu detalicznym: Korzyści, Trendy, Studia przypadków

Jako sektor ukierunkowany na klienta, handel detaliczny był w ostatniej dekadzie w czołówce innowacji technologicznych. Konsumenci na całym świecie przyzwyczajają się do nowych technologii i urządzeń, a ich preferencje obejmują sposób interakcji z markami handlowymi i sposób dokonywania zakupów. Detaliści, którzy chcą przygotować się na przyszłość, muszą zdać sobie sprawę, że tylko inicjatywy w zakresie transformacji cyfrowej mogą pomóc im w zdobyciu cennych...


Systemy CMS, czyli systemy zarządzania treścią

Pozycjonowanie / SEO W dzisiejszych czasach, Internet przejął rolę głównego, najbardziej popularnego medium, a różnego rodzaju blogi i strony internetowe umożliwiają najszybsze dotarcie do potencjalnego klienta. Dla osób, które prowadzą własny biznes, posiadanie własnego miejsca w Sieci to niemal konieczność. Popularne hasło głosi, że "content is king", to znaczy, że oprócz atrakcyjnej szaty graficznej liczy się także treść. To właśnie w celu ułatwienia...


CRM w chmurze a CRM w SaaS

CRM w modelu SaaS to rozwiązanie bardzo proste, a zarazem skuteczne. Użytkownik płaci jedynie abonament o określonej wysokości. Za całe poprawne działanie systemu, w tym jego aktualizacje i rozwiązywanie problemów technicznych, odpowiada dostawca usługi. Klient może do woli korzystać ze wszystkich funkcji systemu, otrzymując po prostu produkt skonfigurowany i gotowy do użycia. Jest to zatem ogromna wygoda, bowiem sam użytkownik nie musi przejmować się żadnymi kwestiami...


CRM – SaaS czy chmura?

Odpowiedni, funkcjonalny system jest rzeczą niezbędną dla każdej sprawnie działającej firmy. Oprócz wybrania dobrego produktu, trzeba również zdecydować się na sposób, w jaki zostanie on rozlokowany. Wdrażając nowy system CRM trzeba podjąć taką decyzję jak najwcześniej, bowiem ma ona ogromny wpływ na wszystkie późniejsze działania oraz sposób korzystania z jego funkcji. Możemy zdecydować się tu na kilka rozwiązań. Pierwsza możliwość to wykorzystanie...


CRM a Workflow – co jest lepsze?

Jeśli decydujemy się na wdrożenie systemu CRM, to musimy mieć świadomość pewnych konsekwencji, jakie z tego wynikają. Przede wszystkim pojawi się tu konieczność wdrożenia osobnych systemów, wspierających poszczególne działy firmy. W wielu przedsiębiorstwach stosuje się właśnie takie rozwiązania, co jednak nie kończy się dobrze dla ich ogólnej funkcjonalności. Prędzej czy później pojawi się bowiem konieczność stosowania kilku różnych systemów, z których...


Porównanie systemów CRM oraz Workflow

Systemy CRM oraz Workflow mogą obecnie wydawać się bardzo do siebie podobne ze względu na kilka wspólnych płaszczyzn w zakresie funkcjonalności. Należą do nich między innymi: możliwość tworzenia baz kontrahentów i zarządzania nimi, funkcja katalogowania spraw i dokumentów związanych z danym klientem, a także obecność narzędzi pozwalających na planowanie przyszłych działań oraz archiwizację tych, które miały już miejsce. Istnieje jednak...


CRM czy Workflow? cz. I

Przez wiele lat, kiedy to chodzi o oprogramowanie dla odbiorcy biznesowego, dostępny był tylko jeden rodzaj aplikacji -a systemy ERP, które to wspierały takie obszary w firmach jak magazyn, księgowość, bądź też finanse. Nazwane tak bowiem od skrótu Enterprise Resource Planning, a więc Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa. Faktycznie -jeśli dobrze wdrożony a także dobrze odzwierciedlający daną branżę system ERP powinien umożliwić  "planowanie...