8 powodów, by wybrać CRM w chmurze dla Twojej firmy

Jak znaleźć rozwiązanie chmurowe, którego potrzebuje Twoja firma

CRM (zarządzanie relacjami z klientami) to modne hasło współczesnego świata biznesu: wszyscy mówią o CRM, prawie każdy wie, że może na nim znacząco skorzystać, ale tylko nieliczni wiedzą, które rozwiązanie najlepiej pasuje do ich modelu biznesowego.

Nie ma znaczenia, czy Twoja firma zatrudnia 10, czy więcej niż 100 osób - CRM to narzędzie, które pomoże Ci nawiązać bliższe relacje z klientami, zapewnić profesjonalną obsługę klienta, zwiększyć sprzedaż i dalej rozwijać firmę.

Jeśli chodzi o wybór oprogramowania CRM, musi być przystępne cenowo, powinno być w stanie pomóc Ci tutaj, właśnie teraz; nie powinno być skomplikowane; powinien być dostosowany do Twoich wyjątkowych potrzeb biznesowych i powinien być dostępny przez całą dobę.

Tak więc, jeśli należysz do tych 72% firm, które uważają, że inwestowanie w nowoczesną technologię, taką jak CRM, przyniesie większy zwrot z inwestycji i pomoże Ci rozwinąć biznes, pozwól, że pomogę Ci przejść przez te nieznane wody CRM i znajdź rozwiązanie CRM, które najbardziej Ci odpowiada.

Zanim jednak do tego dojdziemy, obejrzyj ten krótki film, który pokaże, dlaczego CRM w chmurze najlepiej nadaje się do Twojej firmy.

Pozbycie się przestarzałych postaw
Dawno minęły czasy, kiedy słowo „CRM” kojarzyło się z nieporęcznym i drogim oprogramowaniem, które wymaga całego zespołu informatyków pracujących wyłącznie nad instalacją i konserwacją systemu.

Dzisiejsze systemy CRM są nie tylko bardziej zaawansowane technologicznie i przyjazne dla użytkownika, ale także oferują różnorodne rozwiązania zaprojektowane z myślą o unikalnych potrzebach wszystkich typów firm - dużych i małych. Podobnie jak wszystko w dzisiejszym świecie IT, współczesne systemy CRM oferują teraz nowe możliwości, elastyczne koszty, a także łatwą konserwację i wdrażanie.

Innymi słowy - wiele się zmieniło. Nawet termin „oprogramowanie” przeniósł się z poprzedniej domeny ziemskiej do chmury. I właśnie w chmurze Twoja firma powinna szukać rozwiązania CRM.

Pokażę ci dlaczego.

Przenieś swój biznes do chmury
Ogólnie usługi IT Cloud odnotowały ostatnio imponujący wzrost. International Data Corporation (IDC) informuje, że wydatki na usługi w chmurze będą nadal rosły w 2020 r., Co oznacza 23% wzrost w porównaniu do 5 lat temu.

Zgodnie z badaniami zawartymi w raporcie Flexera o stanie chmury w 2020 r. 61% firm wymieniło „migrację większej ilości zadań do chmury” jako jedną z ich najważniejszych inicjatyw w chmurze w 2020 r. (Zajmuje drugie miejsce, za „Optymalizacją istniejącego wykorzystania chmury”) .

Jeśli więc nadal nie masz pewności co do chmury, oto 8 powodów, dla których oparty na chmurze CRM jest czymś, co wszystkie firmy powinny poważnie rozważyć, jeśli chcą dalej rozwijać swoją działalność.

1. Bezproblemowa instalacja
Głęboko zakorzeniony strach, że CRM zawiera złożony proces instalacji, przestał obowiązywać. Nowoczesny CRM oparty na chmurze jest w rzeczywistości „IT bezproblemowy”, a Ty możesz zacząć działać w mgnieniu oka (nie jest wymagana żadna uzasadnienie biznesowe, ale jeśli potrzebujesz, możesz je znaleźć tutaj). Potrzebujesz tylko połączenia internetowego. Następnie logujesz się online i używasz go. Tak proste jak to.

Nie musisz płacić za utrzymanie sprzętu, serwerów i oprogramowania. Nie musisz też mieć na miejscu stałego informatyka, martwić się złożonymi instalacjami, migracją danych, a nawet aktualizacjami - wszystko to odbywa się za Ciebie zdalnie.

2. Bezproblemowy dostęp
Całodobowa dostępność to zdecydowanie największa zaleta CRM w chmurze.

Wyobraź sobie, że musisz wykonać kilka pilnych, ale przełomowych telefonów do działu sprzedaży, będąc poza biurem, wysłać zmienioną ofertę sprzedaży lub szybko znaleźć numer telefonu lub wiadomość e-mail do kontaktu?

Cloud CRM zapewnia dostęp do systemu z dowolnego miejsca - w biurze lub w przypadku pracy zdalnej - w pociągu, kawiarni, domu; i na dowolnym urządzeniu - czy to na komputerze stacjonarnym, laptopie, smartfonie czy tablecie. Ponownie, wszystko, czego potrzebujesz, to internet. Twoi współpracownicy i Ty możesz uzyskać dostęp do scentralizowanej bazy danych w dowolnym momencie, nawet poza godzinami pracy, jeśli zajdzie taka potrzeba, co jest szczególnie przydatne w każdej nowoczesnej firmie.

Pozostając w stałym kontakcie z centralną bazą danych, Cloud CRM zapewnia elastyczność i swobodę robienia tego, co musisz zrobić, gdy tego potrzebujesz.

3. Łatwość obsługi
Nie może być łatwiejsze niż użycie Cloud CRM. Najpierw kupujesz pakiet oprogramowania po stałej cenie miesięcznej. Wszystko, co musisz zrobić, to zalogować się za pomocą dostarczonych kodów dostępu i upewnić się, że przez cały czas masz dość szybkie połączenie z Internetem oraz urządzenie, na którym wolisz pracować. Jeśli chodzi o utrzymanie systemu, jest ono zapewniane przez sprzedawcę i towarzyszy mu szeroki wachlarz samoobsługowych usług online.

4. Niedrogi produkt
Kolejną korzyścią jest to, że ten produkt wspomagający biznes z pewnością nie rozwali Twojego banku. Żadna firma nie lubi

przeznaczenie dużych sum pieniędzy na jednorazowy zakup i zwykle preferowane są mniejsze, regularne raty.

Zazwyczaj Cloud CRM działa w modelu subskrypcji pay-as-you-go, co wymaga minimalnej inwestycji z góry, a co za tym idzie, zmniejsza ryzyko. Ponadto nie ma żadnych ukrytych kosztów, takich jak zakup dodatkowego sprzętu lub opłaty licencyjne. To, co płacisz, to ustalona miesięczna opłata za pakiet Cloud CRM, która może wynosić nawet 37 EUR.

5. Wysoki poziom bezpieczeństwa
Bardzo poważnym problemem dla każdej firmy korzystającej z internetowych systemów przechowywania informacji jest oczywiście bezpieczeństwo.

Jak pokazano na poniższym wykresie firmy Forrester Research, najczęstszym powodem, dla którego firmy nieufnie przyjmują rozwiązanie w chmurze, znane również jako oprogramowanie jako usługa lub (SAAS), są obawy o bezpieczeństwo.

Firmy oferujące systemy CRM online doskonale o tym wiedzą i bardzo poważnie podchodzą do kwestii bezpieczeństwa.

W końcu to oni są odpowiedzialni za ochronę poufnych informacji, którym im ufasz.

Nic dziwnego, że poziomy bezpieczeństwa informacji w firmach obsługujących chmurę są znacznie wyższe niż te zapewniane przez przeciętne lokalne biuro IT. Dostawcy Cloud CRM oferują również zaawansowane, zautomatyzowane zasady tworzenia kopii zapasowych i mają jasne plany odzyskiwania danych w przypadku naruszenia. Jednak indywidualni użytkownicy usług w chmurze mogą dodatkowo zwiększyć bezpieczeństwo swoich danych, stosując dwuetapowe uwierzytelnianie i silne hasła.

Stało się to jeszcze ważniejsze od czasu wprowadzenia RODO 25 maja 2018 roku.

6. Niezawodne działanie
Nikt nie chce sobie wyobrazić, że system, na którym polegasz każdego dnia, może się zawiesić, pozostawiając cię z potencjalnym krachem finansowym

W przypadku Cloud CRM takie sytuacje prawie nigdy nie występują, ponieważ wszystkie części chmury są archiwizowane. Oznacza to, że każdy komponent, na przykład serwer, ma wiele replik w chmurze. Jeśli więc coś się nie powiedzie, zostanie natychmiast wymienione, a system nie zostanie zakłócony. W rzeczywistości internetowy system CRM nadal działa przez 99,99% czasu - wskaźnik wystarczająco wiarygodny nawet dla najbardziej wybrednych firm, nie sądzisz?

7. Elastyczny potencjał
Co może być lepszego niż posiadanie produktu dostosowanego do Twoich potrzeb?

Przyjmując systemy CRM, większość firm prawdopodobnie zacznie od tych funkcji, które mogą im pomóc w bieżącej pracy i które są odpowiednie dla ich unikalnych potrzeb.

Jednak wraz z rozwojem firmy możesz zdecydować, że potrzebujesz na przykład większej pojemności, nowych funkcji lub bardziej zaawansowanych modułów. W takim przypadku CRM oparty na chmurze można natychmiast zaktualizować, aby zaspokoić nowe potrzeby. I nie będziesz musiał czekać, aż w tym celu zostanie napisany nowy program. Większy, lepszy i bardziej innowacyjny CRM możemy Ci od razu dostarczyć.

8. Rozszerzona kompatybilność
Samodzielne produkty mają niewielkie szanse powodzenia w dzisiejszym świecie IT, który wymaga elastyczności integracji. Szczególnie w nowoczesnym środowisku biznesowym najważniejsza jest wymiana informacji pomiędzy już dostępnymi technologiami.

Dlaczego ktoś miałby inwestować w oprogramowanie, które nie może otwierać dokumentów, zapisywać kontaktów ani integrować systemu poczty elektronicznej, z którego korzystasz? Dlatego zgodność z innymi produktami i usługami jest kluczem do zapewnienia długowieczności i skuteczności CRM.

Cloud CRM można łatwo zintegrować z innymi aplikacjami lub oprogramowaniem, takimi jak Gmail i Office 365, w tym Word, Excel i PowerPoint (a nawet alternatywami PowerPoint). To właśnie ta kompatybilność sprawia, że ​​CRM w chmurze jest jeszcze bardziej odpowiednim wyborem dla Twojej firmy.

Znajdź oparty na chmurze CRM, którego potrzebujesz
Oto osiem ważnych powodów, dla których CRM w chmurze to właściwy wybór dla Twojej firmy.

Jeśli szukasz narzędzia CRM, które pomoże Ci:

  • scentralizować bazę klientów,
  • mieć kompleksowy wgląd w swoje interakcje z klientami,
  • mieć natychmiastowy dostęp do wglądu w swoje możliwości sprzedażowe w czasie rzeczywistym,
  • automatyzuj procesy zarządzania zadaniami, takie jak śledzenie potencjalnych klientów, terminowe zamykanie transakcji sprzedaży i zapewnianie lepszej realizacji usług,
  • a co za tym idzie, zwiększyć wskaźniki utrzymania klientów.

… Wtedy CRM w chmurze jest najszybszym sposobem osiągnięcia tych celów, ponieważ jest:

  • łatwy w użyciu,
  • łatwy dostęp,
  • przystępne cenowo przy niewielkich kosztach początkowych,
  • nie wymaga zakupu sprzętu ani oprogramowania do konserwacji,
  • obsługuje wiele urządzeń,
  • kompatybilny z produktami firm trzecich,
  • zapewnia wysoką ochronę danych,
  • dostosowane do Twoich potrzeb i zmieniających się wymagań.

Jedyne, co teraz pozostaje, to mądry wybór dostawcy CRM.

Upewnij się, że dostawca oferuje elastyczne rozwiązanie chmurowe, które jest w stanie rozwijać się wraz z rozwojem Twojej firmy i że rozwiązanie jest dostosowane do Twoich potrzeb pod względem funkcjonalności.

Teraz, gdy dysponujesz tą wiedzą, możesz znaleźć chmurę, która zabierze Cię wysoko i daleko w rozwój Twojej firmy.