5 sposobów na utrzymanie klientów

Co wspólnego mają Ernest Hemingway, E.B White i Haruki Murakami? Wszyscy ci genialni pisarze używali codziennych rutynowych czynności, aby występować w najlepszym wydaniu. Bycie genialnym w utrzymywaniu klientów nie jest łatwym zadaniem. Jeśli zatrzymanie klienta jest częścią twojego opisu stanowiska pracy, masz trudne zadanie utrzymania zarówno swoich klientów, jak i twojego szefa w zadowoleniu. Nie jest łatwo zapewnić klientom pomoc i uwagę, których potrzebują do...


Jak rozpoznać najważniejsze zapytania związane z obsługą klienta

Podsumowanie dla zapytań związanych z obsługą klienta: Zapytania do działu obsługi klienta można śledzić za pomocą formularzy zapytania. Przydzielanie biletów za pomocą kołowrotka-robina Tworzenie zasad i kolejek dla wniosków Uszeregowanie biletów według ważności prowadzi do skrócenia czasu reakcji Jeśli otrzymasz odpowiednią ilość zapytań dotyczących obsługi klienta, możesz mieć trudności z ustaleniem ich priorytetów. Które z nich jest teraz...


Sukces klienta, a obsługa klienta

Według Profit Well firmy z dedykowanym zespołem Customer Success generują: Wzrost przychodów z ekspansji o 50% do 125% 10% wzrost zatrzymania dolara netto Spadek od 15% do 27% całkowitej rezygnacji Połącz to z dowodami z LinkedIn, że Customer Success był jedną z najszybciej rozwijających się i najbardziej obiecujących karier w 2019 roku i jasne jest, że Customer Success to przyszłość liderów biznesu na całym świecie. Jednak nie wszystkie firmy...


Jak stworzyć strategię zorientowaną na klienta?

Strategia zorientowana na klienta Klient jest zdecydowanie za sterami, a wraz z nim konieczna jest zmiana w sposobie budowania i pielęgnowania relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Firmy, które stawiają klienta w centrum swojej organizacji, doświadczają wzrostu wartości klienta od początku śledzenia i zmniejszenia rotacji. W jaki sposób? Koncentrując się na kliencie. Stanie się organizacją naprawdę zorientowaną na klienta wymaga czasu, ale możesz zacząć od...


5-etapowy proces wzrostu NPS o nawet 22 punkty!

W skali od 0 do 10, jak bardzo obchodzi Cię, co myślą klienci o Twojej firmie? Niech zgadnę - to 10, prawda? Bardzo zależy ci na tym, co myślą, jak się czują i co o tobie mówią. Proste - chcesz, aby Twoi klienci byli zadowoleni i zadowoleni z Twojej oferty, ponieważ (a) będą kupować u Ciebie, i (b) będą Cię polecać innym. Nie jesteś sam. Każda firma stara się uszczęśliwić swoich klientów. Ponieważ jeśli nie przejmujesz się satysfakcją klienta...


5 sposobów na zwiększenie retencji klientów

Różnica między firmami, które się rozwijają, a tymi, które się nie rozwijają, polega na zatrzymaniu klientów. Im więcej klientów możesz zatrzymać i nadal sprzedawać, tym większe prawdopodobieństwo, że osiągniesz swoje cele biznesowe. Inwestycje w pozyskiwanie klientów znacznie przekraczają inwestycje w utrzymanie. Jednak sprzedaż dotychczasowemu klientowi jest 6-7 razy tańsza. Dlaczego więc firmy większość swoich budżetów przeznaczają na pozyskiwanie nowych...


Profile klientów: Jak poznać swojego idealnego klienta

  Jako marketerzy powiedziano nam, że 50% naszego budżetu jest marnowane na niekwalifikowany ruch i potencjalną sprzedaż. Ale co by było, gdybyś mógł zmniejszyć te zmarnowane wydatki, bardziej skupiając się na tym, kogo kierujesz? Profile klientów (lub persony) mają pomóc Ci zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci. W ten sposób możesz tworzyć komunikaty marketingowe odpowiadające ich wyzwaniom i potrzebom oraz przyciągać ich do Twojej firmy. Tutaj...


Jak cyfryzacja wpływa na doświadczenia klientów

Transformacja cyfrowa zmusza firmy do zmiany modeli biznesowych i dostosowania się do nowej rzeczywistości rynkowej. Co ciekawe, to nie firmy są motorem tej zmiany. Zamiast tego ta zmiana jest napędzana przez klienta. Obecnie klienci oczekują odpowiednich treści w odniesieniu do tego, co robią, o każdej porze, w dowolnym miejscu, w wybranym przez siebie formacie i na urządzeniu. To ich podróż dyktuje twoją strategię. Aby nadążyć za tym nowym rodzajem...


7 trendów rozwoju B2B, które musisz znać

Spójrzmy prawdzie w oczy, rozwój jest niezbędny dla każdej firmy. Jeśli nie rozwijasz się, twoi konkurenci są, a to oznacza, że ​​tracisz na nowych interesach. Według nowych badań największym wyzwaniem jest znalezienie strategii, które pomogą Ci osiągnąć wzrost. Krótko mówiąc, zbyt wiele firm nie wie, jak się rozwijać ... Czy zmagasz się z rozwojem? Chcemy Cię zainspirować. Tutaj przedstawiamy 7 kluczowych trendów, które możesz wykorzystać w swojej...


Podejmowanie decyzji w oparciu o dane

Firmy B2B mają teraz dostęp do większej ilości danych niż kiedykolwiek wcześniej. Ale co się dzieje z tymi danymi, czy pozwalasz im na degradację w czasie, czy też używasz ich do napędzania rozwoju biznesu? Firmy, które wykorzystują dane do podejmowania decyzji, uzyskują przewagę konkurencyjną, obniżają koszty biznesowe i zwiększają zyski. Ale jak? Wyjaśniamy, na czym polega podejmowanie decyzji w oparciu o dane, do czego możesz je wykorzystać i jak może...


Jak 360-stopniowy widok na klienta pomoże Ci rozwijać firmę

Jednym z największych wyzwań dla każdej firmy B2B jest śledzenie podróży poszczególnych osób przez wiele kanałów, urządzeń, zakupów i interakcji - co często prowadzi do chaotycznej i niespójnej obsługi klienta. 360-stopniowy widok klienta to zbiór wszystkich danych klienta w jednym miejscu. Zwykle przechowywane w systemie CRM, można śledzić wszystkie punkty kontaktu z klientami w jednym, cyfrowym profilu. Mniej niż 10% firm wie, jak wykorzystać widok 360 stopni do...


Jak głos klienta może pomóc usprawnić Twoją firmę

Co to jest Voice of Customer (VOC)? Dane VOC i doświadczenie klienta (CX) Do czego zazwyczaj używasz opinii klientów? Być może pomoże Ci to ulepszyć Twój produkt lub usługę. Albo zapewnić znacznie lepszą obsługę klienta? Ale co by było, gdybyś mógł go wykorzystać również do zwiększenia przychodów? Niedawno badanie firmy Gartner wykazało, że zbieranie opinii klientów może zwiększyć wskaźniki sukcesu sprzedaży dodatkowej i krzyżowej o...


W jaki sposób holistyczna strategia wpływa na rentowny rozwój biznesu

Firmy, które stawiają klienta w centrum swojej działalności, są bardziej dochodowe niż ich konkurenci. Największy czynnik wzrostu? Koncentrują się na strategii podróży klienta. Podróż klienta przebiega przez cały cykl życia, od świadomości do lojalności, co pozwala dopasować strategie komunikacyjne do oczekiwań klientów na każdym etapie podróży. Proces wymaga mapowania podróży, ich punktów styku i twojego, aby zidentyfikować luki w komunikacji. Tutaj...


Najważniejszy mebel w sypialni - łóżko

Przesypiamy aż jedną trzecią całego życia, dlatego wybór łóżka jest sprawą bardzo poważną. Musimy zastanowić się nad jego stylem, rozmiarem, stelażem, materiałem. Najważniejsze, by wybrany przez nas model był komfortowy i zapewniał zdrowy sen. Rozmiar łóżka Sklepy oferują kilka wymiarów łóżek. Łóżka jednoosobowe to: 80x200 cm, 90x200 cm, 100x200 cm i 120x200 cm. Dwuosobowe: 140x200 cm, 160x200 cm, 180x200 cm. Dla jednej osoby komfortowy wypoczynek zapewni...


Gry na letnie wieczory ze znajomymi

Wolny czas możemy spędzać na wiele różnych sposobów. Wiele osób spotyka się wówczas z przyjaciółmi. Jeżeli znudziły się wam standardowe wypady na miasto, warto wybrać inną rozrywkę. Ciekawą opcją mogą okazać się gry planszowe. Jakie wybrać, aby dobrze się bawić przez cały wieczór? Jakie gry planszowe sprawdzą się najlepiej? Gry planszowe wracają do łask. Zachwycają się nimi nie tylko dzieci, ale również młodzież i dorośli. Intrygująca rozgrywka...


Projektowanie aplikacji mobilnych – Co musisz wiedzieć? Cz III

Jak stworzyć projekt aplikacji mobilnej? Cały proces stworzenia aplikacji mobilnej, od początku do końca jest trudną czynnością, która wymaga sporych umiejętności i wiedzy. Jednym w ważniejszych spraw podczas projektowania i tworzenia grafiki dla aplikacji mobilnej jest dopasowanie jej do odpowiedniej grupy użytkowników. Warto zapoznać się z tym, czego oczekuje użytkownik. Projektując aplikację warto również zwrócić uwagę na to, że każda aplikacja...


CMS, CRM, ERP – co to tak naprawdę znaczy?

Język współczesnych pracowników biurowych w Polsce to co raz częściej mieszanka polskich zwrotów z angielskimi skrótami. Dotyczy to szczególnie branży IT, ale także i wszystkich innych osób pracujących przy komputerach. Każdy z nas już słyszał kiedyś o CMS, CRM, ERP, wielu z nas nawet pracuje w tych systemach. Co jednak tak naprawdę oznaczają te skróty? ERP (Enterprise resource planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa jest najszerszym z trzech zagadnień...